A Pmt. törvényben meghatározott kötelezettségek körébe tartozó feladatok teljesítésére, a hatályuk alá tartozó Szolgáltatók kötelesek Belső Szabályzatot készíteni.
Az előadáson lépésről lépésre kerül összefoglalásra, hogy
- mi az ingatlanközvetítő feladata a Pmt. hatálya alá tartozó ügyfelek ügyfél-átvilágítási eljárása során,
- milyen adatbekérésre van szükség,
- mik az adatrögzítés szabályai,
- hogyan végezzük el a kockázatértékelést, mi a kockázatértékelés feladatai,
- milyen nyilvántartásokra van szükség, stb.
- milyen változásokat kellett bevezetni a korábbi gyakorlathoz képest?!
Vegyen részt munkatársaival akár éves oktatás keretében, hogy egy hatósági ellenőrzés mindent rendben találjon.
Előadó: Konrád Mónika
MIOSZ – Hálózatfejlesztési vezető
2 TÉMAKÖR EGY ELŐADÁS KERETÉBEN!
INGATLANKÖZVETÍTŐK IS A PANASZTÖRVÉNY HATÁLYA ALÁ TARTOZNAK
Hogyan kell kialakítani egy visszaélés bejelentő rendszert, hogy minden adatkezelési előírásnak és törvényi kötelezettségnek eleget tudjon tenni?
Ki és miről tehet bejelentést?
Mik lehetnek a bejelentés formái, milyen alaki követelményei vannak?
GYIK pl: „Ha nincs foglalkoztatottam és alvállalkozóm, akkor is vonatkozik rám a panasztörvény?”
Előadó: Köles Zoltán
MIOSZ Főtitkár
Nem könnyű minden törvényi változást nyomon követni, azonban az ismeretek hiánya sem mentesít a felelősség alól!!!
Megmutatjuk az irodai weboldali megjelenés lehetőségeit is!
Esemény időpontja: 2023.11.07. (kedd), 10:00 – 13:00-ig
Esemény helyszíne: Zala Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara – Nagykanizsa, Zrínyi u. 21.
Az előadáson való részvétel INGYENES, de regisztrációhoz kötött!