Werner Géza Kázmér 1941-es könyvében megfogalmazott tanácsai ma is aktuálisak az üzleti világ számára. Az innováció kulcsa a piac igényeinek mély megértésében és azok kreatív kiszolgálásában rejlik. Az ötletek jelentősége ma is isteni magaslatokat ér el, miközben a sikeres eladáshoz szükséges hozzáállás, a megújulás képessége és a versenytársaktól való megkülönböztetés mindennap megmérettetik. A nagyobb cégek sokszor nehezebben lépnek, de az adatokat és innovációkat szervezetten kezelik, míg a kisebb vállalkozások gyorsabban reagálhatnak és újszerű megoldásokkal állhatnak elő, mint például új marketing stratégiák vagy kreatív termékkapcsolások. Az eredményes megújulás a minőségi alapanyagoktól és a rugalmas hozzáállástól kezdve az élményalapú értékesítésig vezet, ahol minden egyes ötlet a növekedés motorjaként működhet.
Őfelsége az Ötlet c. értekezésben Forró Tamás – kommunikációs szakértő arra keresi a választ, hogyan érhetnek el sikereket a vállalkozások az innováció és a piac igényeire adott kreatív megoldások révén, függetlenül attól, hogy kis- vagy nagyvállalkozásokról van szó.
A cikk a címre kattintva lapozható formában érhető el: