„Jelentés a magyar vállalkozásról” címmel új kutatási projekt keretében monitorizálja a Mathias Corvinus Collegium a vállalkozások helyzetét.
Az MCC Vállalkozáskutatási Műhelyének kutatási célja a magyar vállalkozások nehézségeinek és lehetőségeinek vizsgálata. Egyrészt a vállalkozások kihívásait a jövőre vonatkozó elképzeléseiknek feltérképezésével szeretnék mélyebben megérteni, másrészt lehetőséget szeretnénenk kínálni, hogy a vállalkozók összevethessék helyzetüket más cégekével. Ennek keretében jött létre az online kérdőíves adatfelvétel.
A kérdőv ide kattintva elérhető.
A kérdőív kitöltése anonim, ugyanakkor a kitöltőknek lehetősége van önkéntes módon megadni elérhetőségüket – ebben az esetben a kutatók az adatok kiértékelése után személyre szabott elemzést küldenek a résztvevők számára.