keresés a weboldalon

Zala Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara

A meggyőzés tudománya és az értékesítés pszichológiája

Mi történik az agyban, mielőtt döntést hozunk?
Miért bólint rá valaki az ajánlatodra – vagy miért utasítja azt el azt egyetlen pillantás után? A kisujjunk megmozdításától egészen addig, hogy melyik terméket vásároljuk meg, naponta több mint 100.000 döntést hozunk. Ha mindegyiket valamilyen racionális számítás előzné meg, akkor ez akár több hétig is eltartana. Éppen ezért agyunk egyszerűsítéseket hajt végre, ezért ha megismerjük a másiknak ezt az egyszerűsített rendszerét, akkor könnyedén tudjuk irányítani a gondolkodását, viselkedését, és akár érzelmeit is. Éppen ezért a legtöbbször ott szokták a hibát elkövetni az értékesítők, hogy folyamatosan a tudatot szeretnék meggyőzni holott a tudatalatti már rég meghozta a döntést.

Szakmai előadás:

  • Időpont: 2025. 04. 24.; 11:00 óra
  • Helyszín: ZVKIK székház – Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
  • Előadó:  Dr. Újszászi Bogár László, a meggyőzés- és befolyásolástechnika hazai úttörője

Dr. Újszászi Bogár László, a Budapesti Corvinus Egyetem oktatója, vállalati trénerként dolgozott többek között a Bosch, Audi, OTP és Telekom szakembereivel. Nevéhez fűződik a BDA-meggyőzési modell (Before–During–After), amelyet nemzetközi szinten is használnak, többek között a Dubaji Egyetemen is oktatják.

A rendezvényen való részvétel térítésmentes, de előzetes regisztrációhoz kötött.

A rendezvény a Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával a Vállalkozásfejlesztési Program (VF/44/5/2023_ZVKIK/2) keretében valósul meg.